dinsdag 27 december 2011

Verjaardagen

Kerstvakantie
We zijn gaan zwemmen met de kleinkinderen van mijn vriendin en nadien iets gaan drinken. En we zitten wat te babben over alles en nog wat met de kindjes, en zo ook dat op twee januari mijn moeder 92 jaar wordt
Ilias (10)vroeg hoe hoeveel jaar dat ik dan was
Ik ? 68. Hij, maar dat ziet ge niet, dus ik weer "dank je wel jongen". Waarop
de andere van zeven " ja maar aan je vel wel , kijk maar dat van mij is veel mooier" .
Ik vond het toch wel best grappig

2 opmerkingen:

  1. Haha! Tijd dus om eens naar ander vel uit te kijken!

    :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha ha ... de waarheid komt uit een kindermond?!
    M'n kleinzoon(in maart 9)vroeg gisteren hoelang ga je nog leven oma? Eerst was ik even verrast ... daar had ikzelf nog niet bij stilgestaan ... tja hoe lang nog? Omdat ik niet direct een antwoord gaf, begon hij even op te sommen ... nog 10j ... nog 5j ... dat gastje zou me nog schrik aanjagen!
    Ik wens je fijne dagen verder.

    BeantwoordenVerwijderen