zaterdag 23 januari 2016

Echt teleurgesteld

Vandaag bij de mail

Beste klant,
Het spijt ons zeer u te moeten meedelen dat de show An Evening With Paul Anka gepland op maandag 8 februari 2016 in de Stadsschouwburg Antwerpen, niet zal plaatsvinden.

De zanger heeft besloten zijn Europese tournee voor onbepaalde tijd uit te stellen.
Paul Anka en zijn team bieden hierbij hun oprechte excuses aan voor het ongemak aan hun Belgische fans.

Alle tickets worden terugbetaald. Betaalde u met overschrijving, dan wordt u automatisch terugbetaald op het rekeningnummer waarvan we de betaling ontvangen hebben.(Gelukkig betaald met een overschrijving).
Ik had het ticket wel als Nieuwjaars cadeau gekregen.
Wij danken u voor uw begrip (moet wel) en we verzekeren u, dat u bij voorrang zal worden geïnformeerd als Paul Anka in de toekomst naar België komt.( maar wanneer? Hij wordt er ook niet jonger op )
Ik keek er zo naar uit jammer, jammer ik kan wel janken. En wanneer zal het geld (100 euro)terug gestort zijn. Ik zal dan maar een dvd kopen.

Magere troost Ik post dan maar een foto

3 opmerkingen:

  1. wel ik zou het ook erg jammer vinden ,want dat was een zanger uit onze jonge jaren! Zou hij bang zijn voor de terreur in Belgie?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is hij ziek dat hij heeft afgezegd? Of vindt hij Europa te gevaarlijk? Jammer dat de fans niet wat meer informatie krijgen. Dan blijft zijn wegblijven nog steeds een teleurstelling maar kon je misschien wat begrip opbrengen.
    Heel jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh, zo spijtig. Hopelijk krijg je een herkansing, wat een tegenslag.

    BeantwoordenVerwijderen