zondag 26 november 2017

" Wist Je dat-je"

Hopelijk nooit nodig, maar misschien toch handig om te weten
Dat de hoofdsteunen in een wagen welbewust afneembaar zijn ? Deze hoofdsteunen zijn zeer sterk en kunnen daarom gebruikt worden om, in geval van brand of in geval van nood, de ruiten van de wagen te breken om uit de wagen te raken. Het glas van de wagens is speciaal ontworpen om gemakkelijk van binnenuit te kunnen breken. Weinig mensen weten dit ( ik wist het ook niet ) en nochtans kan dit levens redden.
Dit bericht dus zo veel mogelijk doorsturen !!! Het kan levens redden !

2 opmerkingen:

  1. oh nee dat wist ik ook niet... wel fijn om te weten als je ooit in nood zou zijn, wat ik niet hoop :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit wist ik ook niet. Nou zijn mijn hoofdsteunen niet uitneembaar maar toch bedankt voor de tip!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen